Strona główna | Mapa serwisu

Zródło danych i niezbędne wyniki
Konspekt > Zródło danych i niezbędne wyniki

     W pracy będą wykorzystywane głównie informacje i dane dostarczone przez Urząd Gminy Piaseczno (źródło: GUS), Dyrekcję Przewozów Regionalnych PKP-PLK, instytucje związane z wprowadzeniem i obsługą szybkiego tramwaju w Krakowie i Poznaniu (Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne SA w Krakowie, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o.). Dane o możliwościach pozostałych środków transportu publicznego uzyskam w sposób pośredni i/lub bezpośredni m.in. od następujących jednostek: Zarząd Transportu Miejskiego, Tramwaje Warszawskie Sp.z o.o., Metro Warszawskie Sp.z o.o., Miejskie Zakłady Autobusowe Sp.z o.o.
     W celu stworzenia rozwiązania zgodnego z potrzebami mieszkańców, przeprowadzę badania w formie ankiety stanowiącej dodatkowe źródło danych, o sugestiach i propozycjach zdobytych bezpośrednio od osób zainteresowanych realizacją usprawnienia połączenia. Środkiem pomocniczym będzie stworzona na potrzeby pracy magisterskiej strona internetowa – ”www.szynowepiaseczno.prv.pl”, rozwijająca się zgodnie z postępami pisania pracy dyplomowej. Na stronie sukcesywnie ukazywane będą informacje techniczne, cele, zadania, sposób ich rozwiązania, itp..
     Zebranie danych w oparciu o ankiety i forum internetowe umożliwi przejście do następnego etapu, skorygowania otrzymanych informacji, poprzez zbadanie rzeczywistych potoków pasażerów.
     Źródłem danych dotyczących zasad projektowania linii torowej będzie również literatura techniczna, polskie przepisy dotyczące budowy i eksploatacji dróg szynowych (Dziennik Ustaw). Wytyczne dotyczące wymagań, jakie musi spełnić linia szybkiego tramwaju, stanowią istotny element projektu. Określają wymagania stawiane dla infrastruktury, organizacji ruchu i taboru. Bibliografia umieszczona jest na ostatniej stronie.